Jutta som er lærer på Nykøbing Katedralskole er i gang med undervisningen

Job hos Nykøbing Katedralskole?

Ønsker du et job hos os, så hold øje med vores opslåede stillinger eller send os en uopfordret ansøgning.

Vores ledige stillinger slås op på hjemmesiden gymnasiejob.dk.

Skolen tilstræber at behandle så få personoplysninger om dig som muligt.
Skolen registrerer og behandler som udgangspunkt kun de almindelige, ikke-følsomme personoplysninger om dig, som du selv giver os i din ansøgning og CV.
Behandlingen vil ske i overensstemmelse med god databehandlingsskik, og i øvrigt som foreskrevet i den til enhver tid gældende persondatalovgivning.
Såfremt du ønsker at skolen opbevarer din ansøgning i vores kandidatbank, skal du give skriftligt samtykke hertil.

På Nykøbing Katedralskole gør vi alt, hvad vi kan for at give dig en god begyndelse hos os:

• Vi har en tutor-ordning, hvor du bliver tilknyttet en lærer med minimum ét af dine fag. Han/hun vil hjælpe dig på vej og besvare spørgsmål.
  • Er du tilflytter eller overvejer at blive det, gør vi alt, hvad der står i vores magt for at skaffe din evt. kæreste eller ægtefælle job i byen.
  • Til pendlerne har vi indrettet gode overnatningsmuligheder på skolen.
    Har du behov for at vide lidt mere om det, er du velkommen til at rette henvendelse til skolens mail, så vil vi formidle kontakt til én af vores unge lærere, der pendler til skolen.
  • Vi strækker os langt for at opfylde skemaønsker for såvel pendlere som lærere i lokalområdet.
  • Tvungen tilstedeværelse har vi valgt ikke at gøre brug af. Det skal give mening at være på skolen, og fleksible arbejdstider anser vi for at være vigtigt for den enkelte ansatte.

Hvis du har spørgsmål kan de rettes til skolens hovedmail: nk@nykgym.dk

Hovedindgangen til Nykøbing Katedralskole

Har du spørgsmål eller behov for information - så kontakt os.