DSC_0790.JPG

Administrativ medarbejder til Nykøbing Katedralskole

Nykøbing Katedralskole søger en administrativ medarbejder til vores sekretariat med tiltrædelse

1. december 2017.

 

Vi søger en medarbejder:

  • med god energi og godt humør

  • med uddannelse inden for offentlig forvaltning/administration eller tilsvarende,

  • der kan arbejde selvstændigt og tage ansvar for egne arbejdsopgaver

  • som har gode samarbejdsevner

  • gerne med erfaring inden for arbejde i et skolesekretariat og med kendskab til skoleadministrative IT-systemer.

 

Arbejdsområderne vil primært være: Elevadministration, eksamen og hjemmeside.

Herudover skal du indgå i den daglige administration. Den endelige fordeling af arbejdsopgaver foretages efter ansættelsen.

 

Vi er et stort gymnasium med ca. 750 elever og 80 ansatte, hvor atmosfæren er præget af tillid, åbenhed og samarbejde. Vores nye medarbejder vil indgå i et tæt samarbejde med skolens sekretariat samt ledelsesteam.

 

Hverdagen kan ofte være travl, og du skal derfor være imødekommende og fleksibel med din arbejdstid, kunne holde hovedet koldt og bevare dit gode humør. Du skal kunne gå i dialog med alle på skolen.

Ansættelse og løn efter gældende regler. Arbejdstiden er som udgangspunkt på 30 timer med mulighed for udvidelse til fuld tid.

 

Vil du vide mere om stillingen kan du kontakte Vicekontorchef Lone Vidkjær på tlf. 54849003

 

Send din ansøgning til ansoegning@nykgym.dk hurtigst muligt og senest tirsdag d. 24. oktober 2017, kl. 12.00. Der forventes samtaler sidst i uge 43.